onsdag den 31. august 2011

HEY!!

Åh gud hvor jeg savner jeg alle sammen!! Det er helt vildt! Det er så kedeligt, når Klara og jeg bare er hjemme - altså det er godt, når vi er alene, for så har vi det sjovt.. Men skolen er det bedste. For første gang i mit liv, glæder jeg mig til hver eneste dag i skolen!! Og det plejer jeg altså ikke! Vi har fundet ud af, at vi har alle mulige tvkanaler, så jeg er glad! Ingen god internetforbindelse. Så æv bæv - vi må ringes ved og gøre det så godt som muligt. Men jeg kommer til at aftale tidspunkter med jeg, så jeg kan tage på biblioteket :) Anyway.. Jeg har endelig fået uploadet alle mine billeder til et webalbum, så jeg sætter lige linkene ind herunder - og forresten, er der en der vil fortælle mig, om de kan se et diasshow til højre med billeder fra Texas?

https://picasaweb.google.com/NicolineAagaard

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar