fredag den 13. april 2012

Lidt af hvert......... :)

Nu er det godt nok ved vaere lang tid siden, at jeg har skrevet! Men jeg synes lige, at det ville vaere en god idé at opdatere... Det er nu april og jeg har lavet saa meget siden sidst! Hele dette aar er som en stor droem af gode ting, hvor der hele tiden kommer mere og mere til! Det er fantastisk! Jeg har i loebet af aaret faaet muligheden for at komme til saa mange teater eller opera stykke, som har vaeret utrolige! I starten af marts var jeg sammen med et par andre venner og min familie i Shreveport, hvor vi saa The Trans Siberian orkester, som spillede Beethovens Last Night.. Jeg som troede det ville vaere kedeligt og klassisk tog dog stor fejl. Det var en rock og lys koncert baseret paa alle Beethovens mest fantastiske stykker! Det var sgu noget af en kaempe oplevelse! Aaret gaar saa hurtigt - det er som foelsen af hver evige enste bid af den fineste mad, man kan forestille sig! Der sker hele tiden noget utroligt og anderledes! Koret bliver bedre og bedre for hver dag der gaar, og det bliver svaerre og svaerre af tage hjem.. Men paa samme tid, glaeder jeg mig saadan til at komme tilbage til lille Danmark! Jeg er ligesom kommet til et punkt, hvor jeg naesten ikke kan andet end at glaede mig! Naa men tilbage til koret... Vi var til District Rally i vocals - kor konkurrence - 8 soloer, 1 quartet og 1 trio og vi fik alle superiors, hvilket er det bedste, saa vi skal alle til State Rally den 21. april i Baton Rouge paa LSU :) Saa spandt! Udover dette har vi en stor Disneykoncert, som vi arbejder paa. En masse Disney sange, en masse koreografi og en masse kostumer! Og ja, lille Nicoline her fik saa aeren at lave koreografien og designe alle kostumerne! :) YAY!! Saa meget arbejde, men saadan en oplevelse! Jeg staar naermest for hele showet, saa det er fantastisk! Vi skal optraede for alle elementry skolerne den 30. april og 1. maj - og saa har vi et aftenshow for alle andre den 30. april :) Men nok om det, saa har vi ogsaa et Talent Show, som skal saettes i gang! Den 24. april ruller det ind paa skolen, og saa maa det hellere vaere klar parat! Saa ja, vi har et New Yorker tema, og jeg har designet scenedesignet.. I teater har vi et skuespil paa trapperne, som handler om mannequiner, der kommer til live efter lukketid - lidt ala Night at the Museum, bare utrolig kedeligt i forhold til! Men ja, det er saa den 3. maj, saa vi har rimelig travlt! Endnu en ting, som jeg skulle designe et scenedesign til.. Og jeg har en af de storste roller, saa jeg har sgu rigelig at lave for tiden! I marts havde vi ogsaa Prom, som var en noget anderledes oplevelse, men utrolig god! Karoline, Klara og jeg brugte hele loerdagen paa at goere os klar og saa skulle vi jo have lange kjoler paa! Da vi var faerdige tog vi masser af billeder, og saa moedtes vi med Colby og Taylre, hvor vi tog endnu flere billeder. Herefter koerte vi til Civic Centeret, hvor festen skulle holdes. Da vi gik derind, var der en fra skolen, som spurgte mig om jeg skulle til festen, siden jeg var klaedt saadan.. Aabenbart ikke Promagtigt nok, men det kan jeg jo vaere ligeglad med! Selvom min kjole var mere galla end Prom... Men vi havde det saa sjovt, og saa skulle ud at spise paa Chilis efterfoelgende sammen med Taylre, Colby, Allison, Alexis, Brantlie, Chapin og hendes kaereste... Det var super hyggeligt! Herefter gik turen hjem til Taylre, hvor vi skulle overnatte.. Klokken 2.00 valgte de pludselig at tage til Walmart - altsaa midt om natten! Hvad er det dog for en underlig by vi bor i? Men vi fik da endelig afproevet vores amerikanske indflydelse! Walmart i nattoej er sgu lidt underligt - og taenk engang vi moedte en anden Prom gruppe, som heller ikke havde bedre at tage sig til! Da vi kom tilbage til taylres valgte vi saa at tage hjem, da jeg ikke havde det utrolig godt! Var mega traet og havde undt i maven, saa det var lettere at sove hjemme.. Saa ja, det er saadan cirka hvad der sker lige for tiden............ Kun 29 dage tilbage af skolen, men omkring 45 dage indtil mine foraeldre kommer! Glaeder mig SAA meget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Gud hvor jeg savner jer Saa ekstremt meget! Det bliver godt at komme hjem til mit eget vaerelse og Happy, for ikke at snakke om min familie og JULIE SCHUSTER LAPP!!!! Jeg haaber du laeser dette for jeg siger det kun en gang!


Love you guys!!!
- Nicoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar